Servis iRobot
V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pořádně si pročtěte manuál a instrukce k použití robota, uvedené na této stránce.

(Odvoz na následující pracovní den je možné objednat do 15:30)

JAK POSTUPOVAT?

V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pořádně si pročtěte manuál a kapitolu "Řešení problému", díky čemuž vyřešíte většinu problémů přímo u vás doma.

Pokud problém s vaším robotickým vysavačem nebo mopem nevyřešíte pomocí manuálu, můžete využít naší nadstandardní službu bezplatného svozu zdarma, se kterou vašeho robota zdarma vyzvedneme, odvezeme k nám, vyřešíme problém a opět zdarma vám robota přivezeme domů.
Reklamace a servis

Certus Mercatus s.r.o.,
K Žižkovu 282/9,
190 00 Praha 9

Pondělí - Pátek od 7:30 do 15:30 +420 245 001 740 reklamace@mercatus.cz
REKLAMACE V RÁMCI ZÁRUKY - Bezplatný odvoz a dovoz robota v rámci záruky

Vyplňte formulář pod zeleným tlačítkem „Objednat odvoz“ nacházející se výše na této stránce a připravte robota na vyzvednutí. Naše servisní středisko zajistí kurýra a vám zašle termín vyzvednutí. Pokud se nenacházíte doma, zadejte adresu, kde bude možné robota vyzvednout. Opraveného robota vám doručíme opět zdarma na adrese, kterou uvedete ve formuláři.

POZÁRUČNÍ REKLAMACE - Placená oprava po skončení záruční doby

Pokud se na vašeho robota už nevztahuje záruční doba, náklady na dopravu a opravu platíte vy. Robota je potřeba zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k poškození. Robota zašlete do servisního střediska. K robotovi přiložte přesný popis poruchy a vaše kontaktní údaje. Po doručení robota do servisu a diagnostice závady, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a s těmito informacemi vás informuje. Po vašem odsouhlasení zrealizuje opravu.

Cena diagnostiky v případě odmítnutí opravy je 240 kč.
Při opravě je cena práce servisního technika 180 kč.

Při reklamaci robota připravte na odeslání

Po odeslání svozového formuláře pod zeleným tlačítkem „Objednat odvoz“ připravte robota na vyzvednutí kurýrem:

  • nabijte plně baterii, vyjměte ji z robota a přiložte ji k robotovi do zásilky,
  • robota vyčistěte a přibalte příslušenství,
  • přiložte kopii dokladu o koupi,
  • přiložte průvodní dopis s popisem závady
  • robota ideálně zabalte do originálního boxu, anebo ho bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození při přepravě.
Sdílejte a sledujte

Ukažte nám svoje roboty a sdílejte na instagramu přes hashtag #irobotlove